Portfolio

  • ING Gala online
  • Bestsellery Empiku 2019
  • Adidas Terrex
  • 24h CodING Hackathon
  • Empik Marketplace
  • Adidas #heretocreate
  • Launch Renault Megane
  • ING Smog Free Project
  • Euro 2012 Fanzone
  • Program Edukacyjny Renault
  • Konferencja MultiSport Index
  • M1 od 20 lat bliskie sercu
  • Stadion Narodowy
  • ZOObacz mnie całego
  • DELL EMC !Hola España!
  • Schwarzkopf Pro - Bali
  • Więcej o nas

Kim jesteśmy

USŁUGI

Digital

Atool

Kontakt

  • ING Gala online
  • Bestsellery Empiku 2019
  • Adidas Terrex
  • 24h CodING Hackathon
  • Empik Marketplace
  • Adidas #heretocreate
  • Launch Renault Megane
  • ING Smog Free Project
  • Euro 2012 Fanzone
  • Program Edukacyjny Renault
  • Konferencja MultiSport Index
  • M1 od 20 lat bliskie sercu
  • Stadion Narodowy
  • ZOObacz mnie całego
  • DELL EMC !Hola España!
  • Schwarzkopf Pro - Bali
  • Więcej o nas

Klient: ING Bank Śląski

Ponad 900 publikacji o wieży antysmogowej, w tym: 66 relacji telewizyjnych oraz 44 materiały drukowane.

ING Smog Free Project

pr \ event \ design&motion

Wyzwanie

Chcemy podkreślić rolę banku ING jako biznesu odpowiedzialnego społecznie.

Idea

Połączmy komunikację przedstawicieli ING oraz twórcy wieży antysmogowej Daana Roosegaarde i zaangażujmy ich w aktywy kontakt z mediami ogólnopolskimi oraz lokalnymi.

Skupmy się na wspólnej walce ze smogiem i zaprezentujmy niestandardowe rozwiązania, które mogą w tym pomóc.

Działanie

Stworzyliśmy antysmogowy CSR. Zadbaliśmy o to, żeby otoczenie wokół wieży antysmogowej zachęcało okolicznych mieszkańców do podjęcia dialogu na temat czystego powietrza. Przeprowadziliśmy konferencję prasową podczas której zadbaliśmy o eko-design. Zadbaliśmy o wygodne, a jednocześnie ekologiczne press-packi.

Efekt

Ponad 900 publikacji wspominających wieżę antysmogową obejmujących m.in. 66 relacji telewizyjnych oraz 44 materiały drukowane.